Saturday, July 9, 2011

7 hari lagi : update

Posted by nikct at 7/09/2011 11:26:00 PM
hari sabtu dah nak habis. sabtu nextweek dah jd bini orang. cuak x lagi coz xde sapa kat umah ni yg bole bikin suasana cuak tu.

harini peristiwa bersih kat k.l. alhamdulillah, mujur kami xpilih date ni sebagai tarikh nikah kahwin kami. pheww. kalau x, berapa kerat la sedara mara n kwn2 yg dpt dtg kan. kesian kat org yg kawen harini huhu

pagi td pegi nilai 3 lg. dah beli paper bag. yes asalnya xnak pakai paper bag, tp dipertikaikan. malas nak pjg cite maka paper bag terrrrmurah dibeli. alhamdulillah. nasib bek ade stok lg tu.

pastu setakat ni dah update semua vendor. p.a system, m.u.a, akak kek, pelamin, photog, videografer, n kompang. payment yg on going pun setakat ni still on going n xpenah termiss, terlambat etc

cuma geram dgn org pelamin n kek.

sombongnye dorang ni. aku malas nak sound2 kang dorang buat hal kang, majlis aku jugak affected. kite mesti la nak ensure everything lancar kan?

akak kek ni liat naa nak reply sms or email. your cakes better be good kalo x aku sumpah sranah free2 la kan.

n akak pelamin yg mcm kap lam ya nga tu, ya allah. sabarkan lah hati ni. dulu dia jugak mintak book dewan kul 9 mlm nak setup pelamin. skang ni dia nak aku (ye, aku) tanya org dewan, bole tuka ke pg ke x. kalau ckp baik2 xpe ni msg pun mcm kurang aja aku xtau la pehal? sabar3. hmm. terpaksa mengalah utk pastikan sume ok. sabarrrr sgt2 la hati oii.
Published with Blogger-droid v1.7.1

0 comments:

Post a Comment

 

when the sailor is away Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea