Sunday, May 30, 2010

shopping

Posted by nikct at 5/30/2010 05:46:00 PM
boleh tahan jugak sekali aku shopping kat kelantan ni. sekurang-kurangnya aku ada tudung kaler-kaler la sikit nak pakai pegi kerja ke, raye ke. beb, 1 tudung tu aku tawar RM8.50 je tau? mana aku tak rambang mata! haha tapi bukan bawal no.1 ke, Dato' Siti ke, Kris Dayanti ke hape ye.

aku tetap selesa dengan kain tudung RM10.00. terbaik dari ladang!

tudung RM40-50 nak watpe? kualiti hampagas jugek! lembik je, buat muka aku jauh lagi bulat ade la! selama ni yang aku asyik duk pakai tudung yang sama, bukan aku ni tak de tudung lain ke ape, tapi aku tak selesa dengan yang lain tu. nak tudung hitam RM10.00 ni jugak. selesa, senang pakai dan cepat, selain dari murah.

aku harap yang aku borong ni pun sama la kualitinya dengan yang aku dah lama pakai ni huhu :

0 comments:

Post a Comment

 

when the sailor is away Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea