Tuesday, August 17, 2010

suke tak terkate! :)

Posted by nikct at 8/17/2010 06:02:00 AM
penantian 5 bulan 10 hari berakhir semalam bila incik sailor akhirnya pulang. eheh! rase nak melompat ke siling tp aku tau aku tak mampu la kan. hahah! mat khairil izham akhirnya pulang ke darat pd 16 Ogos 2010, utk bercuti selama hampir 3 bulan, dan of course la berhari raya di daratan setelah 2 kali raya beraya di lautan! muahahaha

smlm aku pergi jemput dia kat airport. eheh konon nak surprise tak nak kasi tau die. tp dia dah ternampak member lg sorang ni yg jemput boipren die jugak, mcm ckp ngn org di sebalik tiang (aku la tu). so die da boleh agak aku dtg. alahai, dah cube dah menyorok di sebalik tiang yg besau gedabak tu, tp die bole rase jugak aku pi amek die. haihh.. dah semat la bile sampai airport. cit, katenye nak ajak potong rambut yg serabai bagai tu kat sini sekali ngan aku. tgk2 dah potong. spike2 giteww.. at least semat then before. huh

perasaan? huh berbunga2 mekar di sebidang ladang laa heheh 5 bulan lebih woi aku tak tgk muka die! siap dah lupa dah tang mana kawah jerawat kat muka die tu terletak hahaha! kidding2..

aku ingatkan takkan dapat peluang nak buka puasa dgn dia tahun ni. Alhamdulillah, ade jugak kesempatan. harini incik sailor akan pulang ke rumahnya di Selama, Kedah. tah bila la agaknye kite dapat nak jumpa lagi lepas ni. tp xpe, saye bahagia dah dapat jumpe awak smlm :)

terima kasih incik sailor coz sanggup forego tiket ke Penang kul 6ptg smlm semata-mata nak buka puase dgn awek awak yg mereng nih! haha :')

saye sayang awak!

0 comments:

Post a Comment

 

when the sailor is away Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea