Friday, April 22, 2011

latest update 22 April 2011

Posted by nikct at 4/22/2011 09:46:00 PM
first, saye dah kensel order kad kawen dgn kedai kawen tuttt tu. penat je. last-last apek tu kate takleh nak bagi ape yg dorang dah janji coz dah habis. nak buat baru tp saye tak diberi pilihan, apekah? lu pikir gua tak bijak ke? helo gua timbalan pendakwa raya kat Kementerian Perdagangan okkkk. gua tak heran ngan lu punye kedai! bagi balik duit gua sbb gua dah tak hingin nak tengok muka lu yg bongok tu lagiiii!!!! arggghhhh....

ok secondly, dah pegi confirmkan pelamin. kira dah pilih design, dah pilih kaler. tinggal nak bayar je bulan 6 ni nti. alhamdulillah setakat ni akak pelamin ni ok.

thirdly, akak MUA pulak kate boleh date ngan dia anytime on weekend, petang after dia habis job dia la. insyaAllah bila dah tak serabut saye akan pegi date ngan dia utk test make up.

yg tak setel dan menggeramkan saye ialah, KAD KAWEN. hampeh la. ape yg buat vendor jual mahal ni? padahal paper je pon, nape perlu mahal-mahal? tak paham la. teruk betol apek kedai kad semalam tu. tak leh nak ingat kekerekan dia. huh..urrgghhh!

0 comments:

Post a Comment

 

when the sailor is away Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea