Tuesday, April 5, 2011

ya Allah, risaunya :'(

Posted by nikct at 4/05/2011 08:58:00 PM
sepatutnya T5 sampai ke destinasinya harini. dari tengah malam td send sms, sebab tau dia akan sampai ke destinasi harini. 8.52am sms delivered. tapi dia masih kerja barangkali. saye send sms lagi pada jam 11 pagi, 1 petang, semua delivered. tapi, masih tak berjawab. mungkin kerja lagi.

sehinggakan jam 3 petang, saye send lagi sms, tapi kali ni pending. sms-sms seterusnya yang saye send, sehingga kini masih pending. ini menimbulkan kerisauan yang teramat sangat. macam-macam saye pikir. dia pernah bagitau ade something yang rosak dalam kapal tu, kena settlekan, kalau tak kapal akan blackout, bila kapal blackout, kapal akan hilang fungsi navigasi dan akan hilang arah. kalau blackout kat port akan menyusahkan, dan kalau blackout di tengah-tengah laut, akan hilang arah. nauzubillah... mintak dijauhkan.

dan yang lebih parah, sehingga kini tiada emel diterima :(( saye betul-betul taktau apa keadaannya dan taktau apa sebenarnya dah jadi. buntu kepala ni memikirkannya.

ya Allah, saye harap T5 dijauhkan daripada apa-apa malapetaka, bencana dan musibah yang buruk. lindungilah krew T5, jauhkan mereka daripada perkara-perkara yang tak diingini, kasihanilah mereka ya Allah.

sungguh aku risau. hati ni berat, sedalam-dalam sesaknya. ya Allah :'(

0 comments:

Post a Comment

 

when the sailor is away Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea