Saturday, October 29, 2011

pindah

Posted by nikct at 10/29/2011 08:38:00 PM
harini memandangkan xbalik kedah, n nak pegi mane2 pon konfem jem (sbb bola ns vs ganu), maka kami amek keputusan nak pindah brg secara besar-besaran. besar-besaran sbb seblom ni dah pindah sket2.

kenape xpindah terus lepas nikah?

gini, kan seminggu lepas nikah mak ayah aku pegi umrah, lepas tu puasa, lps tu raya, lepas tu kawen lagi, lepas tu preggy, lepas tu outstesen etc etc. xkan la pas makayah aku balik umrah aku terus blah dr umah dorang kan. sian jugak. lagipun bapak aku ckp "bila wan pegi umrah ni, jgn lupa jenguk2 rumah sana". means, dia nak aku tinggal rumah dia spjg dia pegi umrah, n jenguk2 rumah aku tu bila ada masa. not vice versa. hehehe

nak pindah bulan puasa, hari2 keje, weken balik kedah nak setel kenduri belah sana. lepas dah kawen dpt tau preggy mula la longlai.

mcm2 dugaan nak pindah yg buat kami tangguh dulu. rumah ni basic furniture dah ada. thanks to ex tuan rumah coz provide n kasi free. xpe la utk permulaan pakai je la yg seken hand pon. asal bole pakai sementara kumpul duit nak beli baru. hehuu. kipas dah pasang. yg xde cuma washing machine je. xpe nextweek jcard day kami dah aim satu. hehee

harini basically bawak hadiah2 kawen masuk umah ni, n serba sikit baju basahan ngan baju keje. umah ni dah bersihkan dulu. kena lap2 sket je nak buang habuk.

gambar2 dah masuk frame. yg belomnye lagi gantung2 kat dinding je.

n tong gas dah beli td. klip je xde lagi. oo gelak ye bila aku mention gas. aku xpandai la masak tp effort tu ada masa mak bapak aku pegi umrah haritu tau x!! haa ;D

ok nak sambung menyepah umah :P
Published with Blogger-droid v1.7.4

0 comments:

Post a Comment

 

when the sailor is away Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea