Friday, May 11, 2012

antara kau dan tuhan

Posted by nikct at 5/11/2012 02:00:00 PM

isu xsemayang jumaat ni boleh kata dah jd trend skang. mcm dibangga2kan pun ada aku tgk. makin ramai yg selamber deting2 di hari jumaat, makan beradap kat food court, xkurang jugak yg selamber duk melepak kat beranda rumah time org tgh tunggang tunggek kat mesjid masa semayang jumaat. kalau dia tu semayang cukup waktu, xkan time jumaat dia xpegi kan?


hukum hakam aku rasa manusia ni dah memang tahu kot. yg aku bengangkan, kenapa la kau perlu menonjolkan diri kau buat kesalahan. muka bajet inosen lak tu. dengan xmalunya berebut tempat duduk ngan kaum hawa kat food court time semayang jumaat. selamber pelok2 awek/tunang/bini kat soping complex. isk.. xpaham aku.. dalam banyak2 hari nape tghari jumaat jugak ko pilih nak buat jahat pon.. isk3...


diam2 sudah la. xnak pegi semayang, tu antara kau ngan tuhan. nabi pon xnak tau kekejian dan kemungkaran yg kita buat terhadapNya. inikan pulak aku manusia picisan. bukan kau xtau hukum hakam. mungkin kau lebih arif drp aku yg ada ilmu agama paras kuku ni.


tolong la jgn diuar-uarkan kemungkaran korang tu lagi. puhleaseeeee....!!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

0 comments:

Post a Comment

 

when the sailor is away Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea