Monday, August 6, 2012

raya bertiga lah sangat..

Posted by nikct at 8/06/2012 09:49:00 AM

skang ni rutin harian masa kerja adalah, masuk2 opis je terus letak beg dan terus menapak ke toilet. almaklumle, sahur je minum air berbondong-bondong, mane tak nak tekucil je kejenye haha lepas dah menunaikan hajat, terserempak la ngan sorang ahkak ni kat toilet tu. lama gak sembang. antaranya :


ahkak : lama xnampak?

aku : cuti lama kak. hehe

ahkak : cuti bersalin ke?

aku : haah.

ahkak : anak laki ke pempuan?

aku : anak laki kak.

ahkak : oo best la ye raya tahun ni. bertiga

aku : :)


panjang lagi sebenanye tp ni je yg aku rajin nak taip. haha.. bertiga pun bertiga lah kak. mana tau doa akak tu dimakbulkan, insyaAllah. tp xnak berharap sangat. lebih baik aku prepare for da worst drp aku mengharap dan mengharap.


senyum je lah.. hanya aku dan tuhan je yg tau :)


Published with Blogger-droid v2.0.4

0 comments:

Post a Comment

 

when the sailor is away Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea