Saturday, September 15, 2012

baju lobang2

Posted by nikct at 9/15/2012 09:26:00 AM

bole dikatakan setiap malam aku bg pakai baju lelobang ni kat izz. sebabnyaaaa.. izz kuat bepeluh. kecuali kalo haritu hujan ke, sejuk ke, baru bole bg pakai baju lengan panjang. kalo nak tgk drama airmata, haa bg la pakai baju tshirt lengan pendek je pon, nescaya pukul 10 mlm nti kena tuka baju sbb dia dah tak selesa ngan tshirt tu.

kdg2 tgh menyusu pun izz bole bepeluh. mungkin metabolisme tinggi kot. aku ada baca, ada org kata benda ni normal. asalkan dia tak meragam etc, so peluh tu ok. mak mertua aku kata kalo dia bepeluh sejuk tu tandanya sihat. so alhamdulillah kalo begitu.

harapnya takde org pikir "nik ni asal uplod gambo je, anak dia pakai baju lelobang. recycle ke" hahaha mmg tak la weh. baju lobang dia ada 7, 6 drpnya SAMA!! hahaha ye la aku mampu uplod gambo malam je la, dah siang aku keje. masa ngan anak tu malam je lah.

dann izz jugak dalam kebanyakan gambo tak pake suar, pake pampers je. haa itu sbb takde suar yg sesuai sgt nak pakai ngan dia dah. suar besa tp ketat kat pinggang. yg buat suar baby ni pon xpandai. buat la besau sket pinggang tu. baby kan pakai pampers. takkan tu tak terpikir kot. isk. so izz pakai gak suar tu, cuma kejap je. time tido mmg tak bg pakai, dah kalo ketat, tak develop la anak aku asek kena cekik ngan suar tu je kan.

Published with Blogger-droid v2.0.4

0 comments:

Post a Comment

 

when the sailor is away Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea