Friday, November 30, 2012

finally :))

Posted by nikct at 11/30/2012 03:09:00 PM
Polaroid Z340
alhamdulillah akhirnya berjaya memiliki item #1 dalam wishlist. hehe lamaaa dah mencari. pegi kat kedai-kedai biasa takde. kamera polaroid biasa je ada jual. Polaroid Z340 ni yillek!! kalau tengok kat official website dorang jual RM1080 lebih kurang. tp colleague gua dpt harga RM999, plus extra gifts lagik, mesti la aku nak cari harga yg sama or lg rendah kan!!

setelah sabar menanti, pada suatu hari, aku jumpa fanpage LOMO-CREWZ kat fb. terus tanya. terus dpt harga yg diimpikan dan bayar. last unit pulak tu, berkobar-kobar pegi bayar. hohoo. terus dorang pos. terus sampai ke depan pintu rumah. terus bukak. terus hepi. haha (terus-terus, bukanlah bermakna aku dapat hari yang sama ye noks!!)

tak sabar nak balik explore sepanjang wiken ni. semalam, dah malam pon masa tengok mende alah ni. anak aku pon dah sebok nak explore sama-sama, maka adalah lebih baik aku simpan hasrat murni tu dan laksanakannya hujung minggu ni (ohh skemanya!)

tak sabanye :))

0 comments:

Post a Comment

 

when the sailor is away Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea