Sunday, December 26, 2010

rasa bersalah..

Posted by nikct at 12/26/2010 07:03:00 PM
cuti-cuti haritu, berjalan-jalan makan angin naik flight. dah boring sampai naik kematu pungkoq ni, aku pasang la movie. kat sebelah aku ni, ada 1 family mat saleh. mak, bapak dan 2 orang anak. kecik je lagi. bawah 4 tahun kot. yang abang tu, duduk sebelah aku, main game. so aku tengok la movie, cite omputih. biasala, cite omputih ni, mengandungi unsur-unsur 18SX sket. bila tiba part tu, mesti aku rasa bersalah. sebab? ada budak kat sebelah aku, mungkin tengok-tengok jugak cerita yg aku tgh tgk, sape tau? tapi bila pikir-pikir balik, keturunan dorang gak yang buat cite-cite camni. sume cite-cite dorang mesti ada unsur-unsur camni, kan? so, kenape aku pulak nak rasa bersalah? hehe

0 comments:

Post a Comment

 

when the sailor is away Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea