Sunday, February 20, 2011

kenyangggggg~~~ :D

Posted by nikct at 2/20/2011 05:07:00 PM
wahh kenyang nyaaaa hariniii :D tadi pegi majlis pertunangan seorang saudara yg sebenarnya aku pun taktau sapa dia ;P

majlis lepas solat zohor, so lepas semayang kami pun pegi laa.. tengok-tengok rombongan tak sampai lagi. kami pun amek pinggan, cedok nasik, sumbat dalam mulut. ye la, orang lain pun tengah buat benda yg sama!! tuan rumah dah jemput makan, so makan la dulu. makan punya makan, baru la rombongan sampai. makanan tak abes lagi ni. takpe la, makanan ni sedap, syg kalau tinggalkan. so makan la lagi, dan lagi dan lagi. sampai la rombongan lelaki tu dah siap berbincang dan keluar utk makan jugak, baru kami 1 famili abes makan :D

sedapppp sangat, simple je, nasik lauk masak lemak ikan masin, ayam goreng berempah, udang masak merah dan sayur buncis je, tp... peghhh kalau la makcik kafe kat ofis aku masak camni punya tahap kualitinya hari-hari, nescaya aku tak makan KFC or mcd dah!!! sedang cantekkkk je rasa setiap masakan dia. huh. bila teringat balik rasa dia, rasa teringin nak makan lagi (even perut tengah kenyang lagi!!) haha.

lepas pekena nasik sepinggan, aku hentam laksa pulak semangkuk. aku rasa aku amek sikit je, jadi banyak plak. dengggg. makanya, terpaksa la makan sampai habis (terpaksa la sangat, padahal duk layannnn.. zassss!!)

overall, aku puashati la dengan masakan tuan tanah tu. mabeles!! mmmmuuuaaahxxx!!! walaupun aku taktau ape dah jadi dengan pengantin yg ditunangkan tu, nasib kau la, sape suh hidang makanan sedap sangat :D

time kaseh tuan tanah!! kawen anak tu nanti jangan lupa jemput ya!! (aku akan pastikan perut aku kosong by dat time utk menjamu selera sepuas-puasnya nanti!!) ;P

0 comments:

Post a Comment

 

when the sailor is away Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea