Friday, February 4, 2011

TERrrr...'like'!!

Posted by nikct at 2/04/2011 10:51:00 AM
bahaya la button 'like' kat fb ni. aku takde niat nak meng'like' seseorang punya post ni, aku just nak view profile org lain yg komen post dia tu, di mana org tu org yg 1st komen post dia tu. faham tak? mcm berbelit je ayat ni hahaha anyway, bila aku klik nak view profile org lain tu, aku TERrrrr'like' pulak kat post org tu. dengggggg. mula-mula rasa patut biar je. pastu rasa tak reasonable pulak nak biarkan aku meng'like' post dia tu. so aku klik 'unlike' button. haha sengal punya 'like' button. huh!!

er, adakah perbuatan 'like' atau 'unlike' tu akan disedari oleh pemilik post berkenaan? erghh.. -_-"

1 comments:

awin h said...

selagi "like" yg pertama tu tak communicated ke dia lagi, tak rasanye..jgn risau..ko block je la sapa2 tu nik..apa2 dia komen kau takkan nampak..n apa2 yg kau komen dia takkan nampak..baru la aman hidup kau nnti.:)

Post a Comment

 

when the sailor is away Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea