Saturday, May 14, 2011

kanak-kanak ribena :D

Posted by nikct at 5/14/2011 08:51:00 PM
zaman comel dulu-dulu. skang lg comel wakakaka!

ohh yeah. tadi pegi kenduri kawen kawan-kawan sekola (denggg aku tak amek gamba sebab takde kamera). aku naik kereta ngan azwin, kawan drp sekola rendah. darjah 1 dan 2 sama kelas dengan dia. aku bilang "aku dah lupa la sapa kawan-kawan kita zaman sekola rendah dulu". then we recall one by one. gelagat sorang-sorang, ada yang kelakar, ada yang nakal, tak kurang jugak ada yang kurang seposen.

"aku ingat lagi ko buat lawak sengal gile masa dalam kelas dulu" azwin bagitau.

"hah lawak ape?"

"masa tu tempat duduk ko takde kerusi. pastu ko duduk jugak, tp buat gaya macam dalam cerita p.ramlee tu la, gaya konon-konon duduk atas kerusi tu (yg dalam cite bujang lapok tu), pastu ko cakap, "ko tak nampak aku tengah duduk atas kerusi ni?? kalau ko tak nampak, ertinya ko pendek umur", sebab tu la aku ingat kat ko, sebab ko ni budaknye sengal!!!"

*OMG serius ke aku buat lawak tu. wakakakaka!!

0 comments:

Post a Comment

 

when the sailor is away Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea