Sunday, June 20, 2010

detox foot patch

Posted by nikct at 6/20/2010 10:04:00 AM










gambar2 ni aku amek dlm tempoh 1 minggu guna detox foot patch ni. scaryyy~~

dulu aku pakai produk jepun, brand "K" tu. mahal giler! skrg aku dah jumpa yg lain, versi lg murah. setakat pemakaian aku selama 2 minggu ni, aku rasa badan ni ringan la, walaupun aku ni berat haha tp serius! badan rasa ringan, joging pun tak rasa susah nak angkat kaki utk melangkah jauh la. aku pun dah tak berape nak liat nak bangun pagi. tak mudah letih, penat mmg penat la buat kerja seharian, tp takde la rasa nak terjelopok je (betol ke tak vocab aku guna tu? haha!) mayb sbb byk gile toksik dlm badan kan, so tu yg malas je. setakat penggunaan lebih kurang 2 minggu, mmg foot patch ni still penuh dengan sisa-sisa toksik tu la. berkilat-kilat! tah hape la aku mkn selama ni kan. mknn yg tak disediakan bersih, sayur mayur, buah2 yg kena sembur racun bagai, ada food additive, belum kira fast foods (memandangkan aku penah keje kt fast foods restaurant 1 bulan, bygkan 1 hari 1 set fast food depa sumbat kat aku), memang pengurangan kadar kehitaman kat foot patch ni amatlah kecil. kat tepi2 tu je. yg kat tgh2 ni, still hitam legam! ni gambar2 yg aku amek hasil dari aku sendiri yep, bkn amek kat mana2 kat intenet! :)

2 comments:

*Azreen* said...

hi nik! stalking ur blog! eh jenama apa ni yang murah sket? jumaat dapat gaji nak belilah. aku sure habis hitam nye lah!

nikki said...

hai azreen..foot patch ni mai from korea,xde jenama,sbb xpacking lg,sbb tu dia murah. RM1.50 sekeping,means utk sepasang kaki RM3 la..haa mai2 beli,nak berapa banyak?

Post a Comment

 

when the sailor is away Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea