Monday, June 14, 2010

woww..

Posted by nikct at 6/14/2010 02:18:00 PM
aku selak2 fb org hari ni, tah sape2 tah punye profile aku main nengok je. kalau ada gambar, aku tgk la jgk gambarnya. tibe2 aku terlawat sorang minah ni punya profile. 'N' bukan nama sebenar. ayu orgnya. cute je ngan baju kurung cotton, ala2 anna rafaeli la. she is in a relationship with someone, nama dia 'D Singh', juga bukan nama sebenar.

Oh, aku bajet kan boipren dia ni letak nama bukan2 la kot, nama samaran. ada org tak letak nama sebenar dia kat fb, saja je kot. so aku assume si 'D Singh' ni pun sama la. aku view profile si 'D Singh' pulak. eh2, betol2 singh la mamat tu.

eh tapi aku bukan nak kutuk inter-religion relationship ni. tapi aku kagum dgn cinta dorang. kira apa yg berlaku dlm movie 'Talentime' tu bukan la rekaan semata-mata. aku tau mmg benda ni ada berlaku dlm masyarakat kita kat Malaysia ni, tp jarang2 kan berlaku? so melihat sendiri sesuatu yang agak jarang berlaku terjadi depan mata, baru la kita akan sedar bahawa perasaan yg tuhan cipta dan bagi kat kita tu sgt2 indah. kate org 'cinta tu buta' la. ada yg menafikan pepatah tu, tp ada jugak betulnya. betol tak?

kepada cik 'N' bukan nama sebenar, wa tabek same lu la der.. lagi baik jika anda dpt menarik dia menyelami agama Islam kita, jgn vice versa mudah mudahan. ye la, besar ganjarannya kan? saye doa yg terbaek utk kalian. Amin :)

0 comments:

Post a Comment

 

when the sailor is away Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea