Monday, November 8, 2010

mimpi yang cacamerba

Posted by nikct at 11/08/2010 05:31:00 AM

terjaga dan terus update blog, best jugak menaip dlm gelap ni, mcm menguji skil menaip la kire hahaha anyway, td aku mimpi pelik. tah kenape lah. aku park kete kebal kat parking lot berhampiran sebuah rumah flat kos rendah. tmpt parking tu sgt la dekat, even berdepan je dgn balai polis, dan hanya 10-15 kaki daripada rumah flat tu. aku tinggal kan kete. bila balik, tgk2 boot kete terbukak. aku rase kete kena selongkar. check sambil pikir, takde benda penting kot dalam kete ni.

tapiiiiiiiiiiii, yang herannye... dia kopak rim tayar kete aku tuuuuu. sungguh la huduh banget rupanya!!!! dan tayar kete aku jugak dorang toreh bagi nipissss. pastu baru aku terpikir, ohh ini adalah kampung penyamunnnnn. menyesalnye pegi parking kat siniiiii..

demikianlah mimpi yang pelik. ape daa~

0 comments:

Post a Comment

 

when the sailor is away Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea