Thursday, November 18, 2010

online shopping

Posted by nikct at 11/18/2010 07:40:00 PM
saye dah addicted to online shopping. minggu ni je saye dah beli 3 helai baju yg tak tau la saye nak pakai bile? demm. this is ridiculous. selagi ade duit kat bank, selagi tu la aku rajin menge'view' online shopping punye blog. hantu ghaye punye online shopping punye blog. kadang-kadang, dorang tag orang lain kat fb. tapi yang membelinya aku. cis! tapi syukur Alhamdulillah setakat ni sume ok la. takde la kena tipu. kualiti pun ok je la. padan dengan harga. yang bestnya, aku ni susah nak shopping kat shopping complex. susah nak jumpa yang berkenan. kalau jumpe pun, mahal. dgn online shopping ni, lagi senang nak cari design yg kita suka pada harga yang kita nak. tu yg addicted sangat tu! huh.

untuk bulan ni, sudah-sudah la. duit dalam maybank dah aku asingkan dah, so takleh nak mengada-ngada maybank2u.com la haha kena control la, kalau tak, habis sume duit aku habiskan online shopping je. kang kena sound dengan incik sailor, "nasihat kat orang je pandai, dia tu pun same!". eh, tapi saye ade buat allocation. so, tak lari bajet la jugak ;) hehe

p/s : nasib baik duit gaji masuk kat BSN. takleh la nak online banking segala jadah hehehe

0 comments:

Post a Comment

 

when the sailor is away Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea