Saturday, November 13, 2010

saye =)

Posted by nikct at 11/13/2010 07:41:00 PM
Nama ikot ic:
NIK SITI NORAZLINI BT NIK MOHAMED FAIZ

Sister:
None (died.. T_T) I’m the one and only daughter in the family

Brother:
Nik Mohd Azlan, Nik Mohamed Azhar

Saiz kasut:
kadang-kadang 7, 7 1/2 or 8 haha (kaki pompuan moden)

Tinggi:
163.9cm

Tempat tinggal:
Sepang

Penah naik kapal terbang?:
penah.. so?

Berenang kat laut:
penah.. tp xsuka la sbb melekit2

Tido dalam kelas?:
selalooooooooo!!!! clasmates slalu gelakkan aku hahahaha

Memecahkan hati orang?:
literally xpenah la

Penah tunggu orang call sepanjang mlm?:
selalu :(

Simpan email?:
from mr.sailor, YES!

Mcm mana rupa bilik ko:
macam bilik la, xkan macam stor lak kot

Amender kat sebelah ko sekarang?:
notes faraid

Last sekali benda yang ko makan?:
roti n sosej

Penah kena chiken pox:
penah.. mase final exam part 2 dlu..

gelak besau:
Selaloooooooooooo

Patah hidung:
xpenah jugak.. aku baik

Percaya cinta pandang pertama:
"pertama kali kita bersua bertentang mata, terasa ada kimia di antara kita" <--- YES!

Suka berkelah:
SUKE!

Dengan siapa last sekali ko menari?:
ngn dak2 suksis.. menari poco-poco haha

Last sekali buat ko senyum:
bru je td ni ha..tibe-tibe terjumpa artikel kat the Star online yg ada gambar aku, sengih sorang-sorang la! hehe

Hari ni ada ko cakap ngan orang ko suka:
arini xde lg la

Kiss anyone:
ape pnye soklan daa...

Sakit?:
kalo x penah sakit aku ni ibarat Suparman or Kyle XY la plak kan

Rindu seseorang:
incik sailor :(

Saper ko paling benci:
org yg merimas dan melemaskan aku..

Suka tulisan tangan ko?
dulu suka tp skang mcm ape je hehe

Cat ibu jari kaki?:
nak cat ibu jari kaki tu nape, ko igt aku gila ke

Kau pakai baju kaler aper sekarang?:
ceklat, incik sailor bagi :)

Kau ni jenis ‘friendly’ ke?:
tanye la kwn2 aku

Ada binatang peliharaan?:
skang xde la

Tido dengan tv terpasang?:
laptop terpasang ade la haha

Sekarang ko tengah buat aper?
tgh menjawab soklan2 ko ni la!

Ko rapat ngan mak ke bapak:
bapak!!saya sayang bapak saya.. *chek, saya sayang chek jugak!!*

Adakah ko mengamalkan pemakanan sihat?:
tak jugakk..

Kalau bad day ngan saper ko jumpa?:
aku diam je..

Ko senyap ke bising:
bising!!

Ko confident?:
xbape la..

5 benda yang ko penah buat 10 tahun lepas:
grab 2 degree, tauliah SUKSIS, dapat anugerah penembak terbaik, pelatih terbaik keseluruhan, n gembirakan mak bapak aku!!

5 benda yang ko buat kalau billionair:
beli je la suma benda, yg nak limit to 5 je nape?

5 perangai burok ko:
makan, tido, gelak kuat2, bikin kecoh, malas

5 tempat yang ko penah tinggal:
cheras, hulu langat, kajang, KL, Sepang.. tu je la

0 comments:

Post a Comment

 

when the sailor is away Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea