Wednesday, March 2, 2011

terima kasih abang level 4!! :)

Posted by nikct at 3/02/2011 02:47:00 PM
aku ni memang ada masalah pengurusan masa sejak dari duluuuuuu lagi. suka bersiap-siap last minit dan suka sampai ke satu-satu tempat pada minit-minit terakhir!

al-kisah, perkara yang sama berlaku lagi harini. jam dah 8.26am tapi tayar kereta duk bergolek lagi tengah jalan nuu. haihh bila nak berubah aku pun tak tau? tapi dulu masa training SUKSIS aku la antara manusia awal yang akan sampai kat tempat latihan!

oke berbalik kepada cerita asal. masuk je parking, terus matikan enjin kereta, terus bergerak menuju ke lif. utk makluman lif ada 1 je, ni pun lif servus. ada lagi 1 lif tapi selalu high rank officer yang naik lif tu, so takmau la.

tiba-tiba,

pada jarak 10 meter, aku nampak pintu lif dah nak tutup! aku cuma sempat kata "err..!"

pastu ada 1 orang brader ni, dengan baik hatinya telah menekan butang lif tu dan ianya kembali terbuka. langkah 1000 la aku pastu sebab nak cepat!

akhirnya aku berjaya punch kad pada jam 8.28am. waa... awal ni. hehe :P

thanks abang level 4! jasamu dikenang!!

0 comments:

Post a Comment

 

when the sailor is away Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea