Thursday, March 22, 2012

8th check up : Alhamdulillah :)

Posted by nikct at 3/22/2012 11:31:00 PM

harini check up yg ke 8. rutin biasa. alhamdulillah sume normal. timbang, aku tak sure berat naik ke turun tp overall 12kg dah naik drp berat asal. peghh jenuh la nak turun balik nanti. aku pulak mmg masuk kategori berat naik tak turun2. takpe la anak punye pasal. huhu


bp rendah sikit tp katanye normal sbb mmg org ngandung punya bp lower than pompuan normal. sebab saintifiknya aku dah lupa hahaha silalah google kalo nak tau :P


dan kali ni kena tap darah :( ee xsuke. nasib baik hb ok, urine pon pas. pastu jumpa nurse, interview sikit n check heartbeat baby (yg hilang masa last check up tu) alhamdulillah kali ni baby xbreech dah, n heartbeat senang nak cari. 156/minit. bole tahan nih. alhamdulillah. asalkan normal, rasa bersyukur sangat2 :')


next check up kat klinik kesihatan, 2 minggu lagik. ngan hospital, next week. sbb ada kes haritu kan. so far, so good. xde bleeding dah. alhamdulillah...


aku harap m.c yg doc bagi ni mampu merehatkan aku secukup2nya n sumenye kembali mcm biasa. harap2 baby terus sihat sampai la masanya tiba utk baby kuar. aminn..


harini dpt good news. insyaAllah ada masa akan share :)


till then, daa~


Published with Blogger-droid v2.0.2

0 comments:

Post a Comment

 

when the sailor is away Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea