Saturday, March 24, 2012

ular sawa

Posted by nikct at 3/24/2012 09:12:00 PM

fakta yg aku baru tau pasal ular sawa ni aku dapat masa pegi ke deerland, kuala gandah, pahang. dengan incik sailor. alkisah, pakcik tu sua ular sawa yg kat atas ni pada aku. aku tak bape nak kompiden la amek ular sawa tu, sebab aku takut dia patuk.


"jangan risau dik. ular sawa tak berbisa, so dia tak mematuk, dia belit org je"


incik sailor dah gelakkan aku tebahak2.. "taktau ke ular sawa takde bisa? hahahaha" ciss. mane aku tau. dah nama pun ular, normal la kalo aku xtau ular sawa ni xmematuk sebab xde bisa.. huh..


ketiadaan bisa pada ular sawa ni ada kaitan ngan cite dongeng rasanya. tp tak ingat la cite tu. nanti dah ingat saye cite eh.. byeee!!


Published with Blogger-droid v2.0.2

2 comments:

Unknown said...

xajak =p

nikct said...

keces je bcik...pegi beramai2 segerombolan aritu bcik xpegi ade hal kannnnnn... :D

Post a Comment

 

when the sailor is away Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea