Monday, April 2, 2012

kau je la AGC

Posted by nikct at 4/02/2012 07:47:00 PM

harini aku kena daftar kursus kat ILKAP (institut latihan kehakiman dan perundangan). kursus induksi untuk pegawai kehakiman dan perundangan under judiciary (kehakiman) dan AG's Chambers (Jabatan Peguam Negara). most participants are from AGC. kwn2 sebatch.


pendaftaran n taklimat kursus dibuat di auditorium dlm ilkap tu. aku pon bejalan dgn penuh kompiden ke dewan auditorium tu. xtau kat mana tp member2 roger seblom tu, tempat ni kena turun tangga menghala kafe drp lobi.


bila aku turun tangga tu aku nampak sorang pompuan, bejalan xbape nak kompiden, xmcm aku la kan. dia dtg dekat aku n tanya "tumpang tanya, auditorium kat mana?"


aku jawap "oo. saya rasa depan ni haa" sambil beranggapan yg dia ni sama2 kursus ngan aku la. so dgn ramah tamahnya aku mulakan conversation kononnya nak networking (blurghhh hahaha), "drp mana ye?"


"AGC" dgn muka sombong belagak sampai ego tu meninggi ke langit petala 7!!


sentap makkkkkk. ok, ko sorang la drp AGC tu kennnn. aku ni cap ayam drp kementerian "sume sapu mari", anak angkat AGC jerrr... thanks la for your reminderrrr!!! huh..


.........ke dia bajet aku ni majistret? hewhewhew :P


Published with Blogger-droid v2.0.2

4 comments:

4zani@olive said...

nik...
if dye dr AGC...ko AAK...(Ada Aku Kesah??)
hahahahaaa...

nikct said...

hahahaha haah la..aku patut jwb camtu kan..baru padan atas muke dia tuh...muahahaha

4zani@olive said...

ntah nye...patot ko jwb cam2..pas 2,ko tgal..bia dye terpinga2..;)

nikct said...

hahahaha japgi sok lusa jumpa balik jd colleague ke..mati aku haha

Post a Comment

 

when the sailor is away Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea