Saturday, January 7, 2012

sakit dtg balik

Posted by nikct at 1/07/2012 08:59:00 AM

di saat aku menaip entri ni, aku masih terbaring. pinggang rasa ngiluuu sgt bila aku gerak. sakitt sgt. sengalll sgt. ye sakit belakang aku dtg balik. adakah ianya penyakit lama yg dtg kembali or sakit sbb preggy? aku pun xtau. xtau nak buat camne lagi ni.

yg jd teruknya bila nak pakai kain smyg subuh td. bila angkat kaki tiba2 dia mencengkam tulang blkg ni. aduiyaii. teduduk melutut aku. merangkak nk bangun naik ke katil n perform solat subuh sambil baring je. bole emel incik sailor utk bgtau je la since tab ada kat tepi.

what shud I do? pegi klinik then mintak dia refer hosp or trus p hosp? biarla muscle ni rileks jap lagi. nak gerak kaki pon xbole ni.

I wish u were here :(

Published with Blogger-droid v2.0.2

0 comments:

Post a Comment

 

when the sailor is away Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea