Thursday, January 27, 2011

1 tahun yang lalu :)

Posted by nikct at 1/27/2011 12:09:00 AM
27 Januari 2010 - the day where i first met incik sailor, face-to-face :) waa dah setahun, tak sangka. jongos je masa jumpa dia harituh :D masa mula-mula jumpa incik sailor, aku pergi amek dia kat Legend Hotel, kalau tak silap dia turun KL sebab nak buat visa US. pukul 7.30pm kalau tak silap aku sampai, amek dia. pergi mid, semayang maghrib. then jalan-jalan kat mid. kedai yang kami pegi : Pet Wonderland (yang sampai harini kami akan pegi setiap kali pegi mid valley. even sugar & arwah glider pun kami beli kat sana) :) then nak pegi makan, aku ingatkan nak bawak pegi makan kat murni, tapi tengok-tengok murni ramai giler orang!!! so kitorang patah balik and just lepak kat satu Old Town White Coffee kat SS mane tah. ahaha. kelaka bila ingat time tu. dia cakap aku macam mak datin coz, well, aku dari ofis kot, of kos la aku pakai ofis attire, hantu punya incik sailor!! :D then dia tanya lagi, kenapa muka bulat sangat niii? (obviously, camne nak jawab soklan nih???) dan, ape benda kat muka ni?? (jerawat yg teramatlaaaa subur time blind date ni la kannnn). haishhh.. aku kate dalam hati, "ohh, takde harapan la camni" :(

then hantar dia balik, terus balik sepang. otw balik sepang, incik sailor sms saye, inter alia, "sy gembira sgt mlm ni".. awwwww... dah gembira awat hang pi kutok chek kow-kow tuh??? ingat chek takdak harapan dahhhhhhh.. :') hehehe

tapi yang paling terkilan sampai harini, kami tak amek ape-ape pic pun on that day :(

Mohd Khairil Izham bin Khairul Azhari, kite memang kompem suke awak laa mase tu!! kite mahu tapi malu je :P

"I remember what u wore on our first day, u came into my life and I thought "hey, u know this could be something..." <--- faham tak perasaan ni? :)

0 comments:

Post a Comment

 

when the sailor is away Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea