Wednesday, January 19, 2011

FB vs TV & radio

Posted by nikct at 1/19/2011 08:32:00 PM
kalau dulu, aku selalu je tengok tv. tak pernah miss apa-apa rancangan kat tv tu tau. kalau tak tengok tv, aku layan radio. bunyi intro lagu je aku dah tau lagu ape. most of the songs aku ingat liriknya. kalau masuk Jangan Lupa Lirik boleh jadi juara RM 1 juta la. haha!

tapi sekarang, masa terluang yg ada, habiskan depan fb jeee. boring-boring, blogging. taktau ape yg ada dalam fb tu, tapi tu je la yg ditengok tiap-tiap hari. apa-apa berita semua tau melalui fb. bukan lagi melalui berita terkini hiburan sensasi. adeh laa. kadang-kadang rase berat jugak. macam aku dah me'narrow' skopkan pengetahuan am mengenai dunia pulak. tapi seriously aku takde minat nak pegi amek remote control tv dan pilih channel.

entah sampai bila la agaknya aku akan jadi camni? aku tau tak berapa baik ni. dunia kena ambik tau jugak kan? tah la, biar masa tentukan segalanya.

0 comments:

Post a Comment

 

when the sailor is away Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea