Friday, January 21, 2011

get a life pelis, nik!!!

Posted by nikct at 1/21/2011 02:55:00 PM
pagi ni mencari rejeki kat PJ. aku ingatkan harini jalan akan lengang. ye la, semalam kan cuti. so aku bajet dorang akan sambung cuti sampai hujung minggu ni la. tapi aku keluar awal jugak daripada selalunya. tapi still aku reach PJ at 8.45am. nasib baik puan tak naik lagi. naik ape? naik ke bulan haha tak la.. yang tau, tau la. malas nak cerita panjang dan direct sangat.

sambil-samil drive dan dah perasan akan lambat, tiba-tiba,aku terpikir sendiri. ape benda la yang aku buat ni? terkejar-kejar hari-hari. kalau setakat nak terkejar-kejar untuk punch kad, tak pe lagi. tak la seberdebar ni tau tak. get a life la nik. cukup-cukup la hidup macam ni. dah la sia-sia je pulak tu.

tu perasaan pagi tadi la. petang ni nak beresolusi sikit. kita tunggu ape outcomenya. :)

0 comments:

Post a Comment

 

when the sailor is away Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea