Monday, January 3, 2011

dapat idea :)

Posted by nikct at 1/03/2011 01:00:00 AM
tadi dapat (postponed) birthday present drp wawa.. tq wawa!! dapat sebuah buku bertitle seperti di bawah :



alangkah terkejutnya wawa bagi hadiah novel. omputih pulak tu. so, aku start dgn baca sinopsis dulu... emm, menarik utk diexplore!! sbb novel ni ada kena mengena dengan sailor!! hehe (tu je la yg boleh menarik minat aku nak membaca eh, dasar *gelenya) hehe pasal life seorang perempuan yang berboyfrenkan sailor, dan follow bf dia sail selama 3 tahun!! wawawawa tak sabo nak tau ape endingnya (mula baca 1st page pun belum lagik!! haha)

so, wawa.. thanks again for the gift. inshaAllah, aku akan cuba habis baca buku ni :)

part yang paling best, aku dapat idea untuk tukar nama blog aku ni. tutup buku lama, bukak buku baru. no need to sedih2 due to past event.

inilah dia, "when the sailor are away... the girlfriend need to blog to fill up her day" :)

p/s : apelagi yg boleh seorang gf/tunang/bini seseorang sailor boleh buat jika dia sail away?? selain kawan2 & keluarga, blog lah tempat nak mencurah segala rasa.. ok jgn cuba nak sedih.. gudnite evrybody!! :)

oh ye! *gelenya = gatal :D

0 comments:

Post a Comment

 

when the sailor is away Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea