Saturday, January 15, 2011

nasik 2 pinggan

Posted by nikct at 1/15/2011 10:41:00 PM
dalam dunia ni, nasik goreng paling terbaik adalah....nasik goreng daging air tangan mak aku!!!! peghhh meleleh air liur even menaip pasal nasik goreng daging mak aku ni.

alkesah, pagi tadi mak aku ketuk pintu bilik, makan katanya. terus aku tengok, nasik goreng daging sepinggan dah terhidang atas meja. hualawehhhh.. terus masuk dapur amek pinggan dan sudu, senduk 3 kali. tabur bawang goreng. makan. dah habis, tengok ada lagi belen (balance) nasik goreng tu lagi. emm. bole masuk lagi ni. senduk 2 kali lagi. tengok-tengok tinggal sesenduk lagi. ala, sayangnye. habis kan je la.

5 suapan terakhir, aku dah penat mengunyah. ye la, daging kan. dah ghope macam karnivor dah bile mengunyah tak habis-habis nih. aiseh. kenyang dah ni. tapi, sape suruh aku amek sume kan. tamak sangat kannn. so, nak tak nak, kunyah jugak sampai habis.

kesudahannya, sampai skang ni (10.46pm), perut masih rasa tak selesa. patutkah ia digelar sebagai, perutku senak? ape-ape la. for sure memang tak selesa ok. huh.

p/s : makan bila lapar, berhenti sebelum kenyang.

0 comments:

Post a Comment

 

when the sailor is away Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea