Monday, January 17, 2011

tak sangka :')

Posted by nikct at 1/17/2011 08:58:00 PM
hari sabtu kena bangun pagi-pagi. mak aku kejut awal-awal suruh packing barang. then pegi kedai perabot sebab nak beli katil baru. yahuuuu. FYI, aku tido atas tilam je selama ni. dah tua bangka ni la mak aku baru nak hadiahkan katil kat aku :) then terus ke KLIA, destinasi : Kuala Terengganu. misi : boring la nak cerita pasal misi kali nih. huh

hari ahad kerja. sedih wor, kerja seharian, pagi ke petang pulak tu. pastu kena sambung ke hari isnin. aku ingat hari ahad je la. tak dapek den nak nolong la. terpaksa pack file, utk sambung balik besoknye.

balik dari court, tengok tv. minda ni dah set dari hari sabtu, "hope tenaga 5 sampai bintulu hari ahad. malam pun takpe la, asal sampai dengan selamat je."

sambil tengok tv, sambil jeling manja kat laptop. takde emel masuk lagi petang ni. hmmphh..

tibe-tibe,

ade sms masuk. sape la sms petang-petang murni ni. sebok je. heh.

"b,ktne?tpon no cel syg skng.urgent=("

aik,dah sampai???? tapi, urgent???? mengapakahhhhhh????

call. engage. call lagi. voicemail. call lagi. tak dengar apa-apa. call lagi...

"hellooo..."

"haa..dah sampai ke?? kate urgent, kenapa???"

"saje, rindu"

ehe. patutlaa 'hujan ribut' weken ni. rupanya ada 'pelangi' :')

0 comments:

Post a Comment

 

when the sailor is away Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea