Wednesday, January 5, 2011

oh em geeee :')

Posted by nikct at 1/05/2011 08:26:00 PM
gila rase nak nanges teharu.

alkisah, aku baru balik keje. macam-macam onar dah jadi dalam beberapa hari ni (mungkin beberapa minggu??). rase dah tak bersemangat. harini je dah berapa banyak entri aku ngomel, ngomplen pasal tak dapat-dapat emel dari laut. memang sangat tensi okey!!

ok, berbalik pada cerita aku baru balik keje. dari dalam kete duk buat kira-kira duit perbelanjaan bulan ni. nak tolak hutang piutang sume lagi. sesampai kat umah, terus angkut beg tarik masuk dalam bilik.

tiba-tiba,

aku ternampak sampul pink atas katil aku. "ai, kad kawen sape pulak ni?". atas sampul surat tu tertulis "AIR MAIL". peghak sket aku jadinye. tak penah dapat "AIR MAIL". so, aku tak amek berat sangat la.

aku pusing sampul tu. nak bukak. eik, org ni letak tape biru (yg selalu orang kedai potostat guna utk bind tape tu). apekah? mane ade orang kawen lekat sampul dia ngan tape, kaler biru pulak tu?? (masih tak dapat nak catch up lagi)

bukak-bukak, ada 2 helai kertas. bukan kad, seperti yg aku jangka. meleset sama sekali hokei. 2 helai kertas. dr yg amat aku rindukan. yg aku tak pernah putus nak ingat. subject matter yang aku bebelkan harini. yg aku ngomplen sangat harini.

"tuhan turunkan hujan, lenyapkan matahari, sebab nak bagi kita tengok pelangi"

inilah keadaannya.

saye tak dapat emel incik sailor dari semalam. saye fikirkan nasib dia seharian harini. saye tak dapat fokus langsung! saye susah hati. tiba-tiba, bila balik rumah, dapat air mail dr dia.

walaupun surat ni sebenarnya dia hantar dari minggu sudah lagi, tapi, ia dah cukup, sangat sangat sangat cukup utk mengukirkan senyuman lebar di bibir saye.

saye lupa semuaaaa masalah yg jadi dalam beberapa hari DAN minggu ni.

Alhamdulillah. inilah perkara terindah dalam cinta ini.

terima kasih incik sailor, u are my savior, after what i've gone through. i love u and will always do! :')

0 comments:

Post a Comment

 

when the sailor is away Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea